Érsebészeti magánrendelés, Dr Menyhei Gábor, kezdőlap
Bemutatkozás Szolgáltatások Érbetegségekről Weboldalak Rendelések Térképek
Érsebészeti magánrendelés, Dr Menyhei Gábor, írjon nekünk!

Az érbetegségekről

Alsó végtagi visszérbetegség

Tünetek:

nehézláb-érzés, esti végtagfáradtság, éjszakai lábikragörcsök, visszértágulatok az alsó végtagon, bokatáji, lábszári dagadás (ödéma)

Lehetséges szövődmények:

felszínes visszértrombózis, visszérgyulladás, mélyvénás trombózis, bőrelszíneződés, ekcéma, lábszárfekély

Kezelési lehetőségek:

• ún. „konzervatív” kezelés: kompressziós gyógyharisnya viselés, életmód-változtatás: sok mozgás, torna, kevés állás és ülés, vénás keringést támogató gyógyszerek (mindezekkel a tünetek javíthatók, de teljes gyógyulás nem érhető el).
  • Injekciós kezelés: a tágult vénába fecskendezett oldat a visszértágulat felszívódását hozza létre (hajszálértágulatok és kisebb bőr alatti visszértágulatok eltüntetésére hatásos módszer)
  • Hagyományos műtéti kezelés: a visszértágulatok kialakulásáért felelős billentyű-elégtelenség megszűntetéséből és a visszértágulatok kis szúrt sebekből történő eltávolításából áll.
  • Endovénás katéteres beavatkozás (radiofrekvenciás és lézeres módszer): a fő vénatörzs lezárása, így a billentyű-elégtelenség megszűntetése a bőrön keresztül bevezetett katéterrel történik. Minimális kellemetlenséggel jár és gyors (néhány napon belüli) gyógyulást biztosít.

Új típusú visszérműtét: radiofrekvenciás katéteres módszer. Gyors gyógyulás, minimális műtét utáni fájdalom Bővebben

Duplex ultrahang

vizsgálat a vénákon és